موضوع خدمات برای برند برتا اهمیت ویژه‌ای دارد

رضا باورنما، مدیرعامل برتا:

موضوع خدمات برای برند برتا اهمیت ویژه‌ای دارد/قائل به ممنوعیت واردات نیستم.

مدیرعامل برند برتا گفت: موضوع خدمات پس از فروش برای برند برتا اهمیت ویژه‌ای دارد و قائل به ممنوعیت واردات لوازم خانگی نیستم.

مهندس رضا باورنما، مدیرعامل برند برتا در گفت‌وگو با گروه خبری شبکه پیرامون مشکلات و معضلات تولید کنندگان اظهار داشت:

تولید در ایران همیشه درگیر و دست‌خوش نظرات غیرکارشناسی بوده است. اخیرا هم شاهد بودیم که برخی مسئولین اعلام کردند کاهش قیمت لوازم خانگی در راه است.” برچه اساس این موضوع را بیان می‌کنند، ما تولیدکنندگان از این قضیه بی‌خبر هستیم.

ایشان توضیح داد:

تمامی تولیدکنندگان لوازم خانگی از قیمت واقعی عقب‌تر هستند، اگر قیمت ارز را از ابتدای سال 97 با شرایط فعلی مقایسه کنید و واردات انجام دهید به چه نتیجه‌ای خواهید رسید؟ طبیعتا قیمت 3برابری خواهید داشت. ضمن اینکه قیمت مواداولیه نیز به طبع قیمت ارز گران شده است.

باورنما در تشریح مشکلات بیان کرد:

دارایی، بیمه، عوارض شهرداری وبه ابزاری تبدیل شده است که گلوی تولیدکننده را گرفته است که بزرگترین آن مالیات بر ارزش افزوده است. اگر قطعه‌ای را که من تولیدکننده به قیمت 100هزار تومان خرید می‌کردم و 9هزار تومان ارزش افزوده پرداخت می‌کردم، اکنون همان قطعه را باید 300هزار تومان خرید کنم و 27هزار تومان ارزش افزوده بپردازم. آیا اینها بار مالی برای تولیدکننده نیست؟ و این موارد قیمت را پایین می‌آورد؟

مدیرعامل شرکت پرتو شیوا صنعت به تصمیمات غیرکارشناسی مسئولین اشاره کرد و گفت:

در جلسات و تصمیمات وزارت صنعت هیچ تولیدکننده‌ای دخیل نیست و تمامی تصمیمات و نظرات غیرکارشناسی می‌باشد و هر تصمیمی که می‌گیرند یک مشکل جدید برای تولیدکننده ایجاد می‌کنند.

باورنما به موضوع خدمات پس از فروش برند برتا پرداخت و تاکید داشت:

برند برتا خدمات کاملی دارد و در همین شرایط کمبود قطعه، بین 24 تا 48 ساعت قطعات مورد نیاز محصولات را به دست مصرف کننده رسانده‌ایم. موضوع خدمات پس از فروش برای برند برتا اهمیت ویژه‌ای دارد و به نسبت ضریبی که در خدمات قطعه نیاز است، ما تدارک کامل دیده‌ایم و در این زمینه مصرف کنندگان برند برتا هیچ‌گونه نگرانی نداشته باشند و به بهترین شیوه ارائه خدمات داریم و خواهیم داشت.

وی ادامه داد:

در انتهای سال 96 و برحسب سخنان رییس جمهور که ما مشکلی برای تامین ارز نداریم، ما برنامه‌ریزی انجام داده بودیم که عملا دچار چالش شدیم و هیچ تصمیم بلند مدتی نمی‌توانیم اخذ کنیم و در حال حاضر اولویت ما حفظ مجموعه پرتو شیوا صنعت و پرسنل آن است.

باورنما ضمن مخالفت با ممنوعیت واردات لوازم خانگی عنوان کرد:

قائل به ممنوعیت واردات لوازم خانگی به دلیل مباحث رقابتی نیستم اما به حمایت از تولیدکنندگان اعتقاد دارم. در ممنوعیت چه اتفاقی قرار است رخ دهد؟ نمی‌توانیم مردم را محدود به محصولات داخلی کنیم و قطعا پاسخگوی تمامی سلیقه‌های جامعه نمی‌‌توانیم باشیم.

مدیرعامل برند برتا در زمینه تولید محصول جدید، خبر داد:

باتوجه به وضعیت اقتصادی پیش آمده دو یخچال جدید در مرحله طراحی داریم که محصولاتی کاملا رقابتی نسبت به توان خرید مردم خواهند بود.

جدیدترین اخبار صنعت و بازار لوازم خانگی در شبکه

https://t.me/Matrix_news/5880

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید